One last time

Idag gjorde jag min sista laser behandling för att ta bort min tatuering. Budskapet "sunshine" var självklart inget jag ångrade då jag nu tatuerat in "let the sunshine in" på hela höften. Vad jag dock ångrar är det hemska typsnittet. Jag ville ha i skrivstil, är det i skrivstil? Nej. Jag blev övertalad av tatueraren för han kunde inte skriva skrivstil. Så mitt tips till er: om ni känner er det minsta osäkra så tatuera er inte. Jag gjorde tyvärr det misstaget och det har kostat mig pinsamt mycket pengar och smärta. Min tatuering är helt borta, det hon gjort idag var att slipa på ärret som bildas när man blir tatuerad. Men nu var den sista gången genomliden och efter att svullnaden och det röda lagt sig är jag en tjej med 4 tatueringar som jag älskar totalt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback