New York

En mycket gladare tjej som skriver idag. Känner att jag kommit in bättre på avdelningen och att jag får strukturera  det jag har behov utav att styra upp. Barn från min gamla avdelning har kommit för att hälsa på mig hela dagen och det värmer så i hjärtat. Men nog om jobb. Igår hände en väldigt spännande sak. Nämligen så bokade jag och tjejerna vår efterlängtade New York resa i Maj. Förra gången bodde vi i en lägenhet bland familjer och små matbutiker, väldigt mysigt men knappast därför man åker till the big apple. Denna gången bor vi på ett fint hotell vid Times Square. Från och med nu ska varje köp övervägas tusen gånger. Vill jag köpa denna här hemma? Eller handla något finare i New York? Allt extrajobb ska tas och nu börjar nedräkningen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback