Bride to be

Jag har fått många frågor om det blir giftemål inom 1år och tyvärr blir det nog inte så. Folk har också varit nyfikna på om förlovningen var planerad av båda. Och nej det var faktiskt en överraskning för mig, för ungefär två månader sedan "för"-friade Joachim genom att fråga mig om jag vill förlova mig med honom och vad för sorts ring jag vill ha. Jag visade bilden här under och sedan sa jag att jag ville bli överraskad och inte vara förberedd på frågan när den väl kom. Mimmi gav oss en deadline på 3år till bröllopet och det känns mer realistiskt. Jag börjar plugga till hösten och då vet vi inte hur det ser ut ekonomiskt. På sin bröllopsdag ska det inte snålas och på sin bröllopsresa ska man bada i lyx. Fotograf som dokumenterar allt och är med från påklädning till fest hela natten är det jag är helt säker på att jag vill ha. Även mat som serveras upplagd på tallriken, alltså inte buffé. Min bröllopsring har jag också bestämt och tillsammans kommer det se ut såhär.


Den understa ringen är identisk med den på mitt finger. 

Trosor från Victoria Secret


Kommentarer
Amanda säger:

Grattiskramar!!:-)

2014-01-05 | 23:21:28
Bloggadress: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback