Jultider

Hej igen säger jag. Mycket har hänt sedan jag sist skrev. Jag går inte längre i skolan och jag är delvis tillbaka på mitt gamla jobb. Jag får den perfekta kombinationen av förskola och butiksarbete vilket passar mig ypperligt. Igår var det första advent och vi tog upp all årets pynt på en gång. En av fyra kartonger följde med ner från vinden men jag kände för en stilren jul -stor gran, mycket blommor och vitt vitt vitt. Utan fokus på småsaker, tomtar och dylikt. 


Vardagsrummet är vårt juligaste rum.


På vårt köksbord står ett litet blomsterarrangemang tillsammans med datumljuset.



Kommentarer
Alison säger:

så fint.
Och mäkta imponerad på arrangemanget!

2014-12-01 | 22:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback