Tisdag

God kväll! Idag har jag jobbat tolv timmar och känner mig helt slut, den avslutades dock riktigt bra med sushi och paradise hotel. Imorgon väntar faktiskt en lika lång dag. Jag jobbar halva dagen på förskolan och halva i MFF shopen. Väldigt roligt att variera två så olika jobb. Men min vardag känns ungefär lika spännande som vädret utanför, därför tryter inspirationen här ordentligt. Från sommar till november-kyla på en vecka? Skärpning Sverige, ta tillbaka värmen och ge oss en ordentlig sensommar! Det positiva är att jag inte behöver ha "dåligt samvete" för att jag jobbar så mycket. Man vill ändå bara mysa upp sig i soffan och det kan man lika bra göra när solen gått ner. 

Nu börjar nedräkningen till skolstart, bara tolv dagar kvar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback