Tillbaka i vardagen

Nu är vår semester slut för i sommar. Det var kort men underbart. Jag skulle egentligen ha en vecka till med fria dagar men nu har jag blivit uppbokad på jobb i MFF shopen istället. Det känns väldigt kul, till och med bättre än ledigheten. Även om man känner dig lite vilsen i början på ett nytt jobb så älskar jag känslan och energin man får av att prestera och lära sig nya saker. Åter till vår semester - i fredags tog vi med Erica, Simon och Cassian på en gårdsrunda. Vi besökte slättarps gård, gamla mejeriet och hallongården. Nästa gång har vi några andra favoriter att bocka av också. 

Jag åt en fantastisk sallad på slättarps.
Friska drycker att svalka sig med i solen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback