Tisdag

Varje gång jag tänker på provet blir jag helt pirrig och får världens största leende. Och det blir inte sämre av att det bjuds på fantastiskt väder. 
Idag har jag på mig min nya skinnjacka och min Louis Vuitton sjal.


Mitt dyraste och onödigaste köp egentligen. Väldigt fin men har kanske använt den tre gånger sedan jag köpte den i New York 2011, för jag är rädd att den ska gå sönder. Så den har legat nerpackad i sin kartong.


Denna bilden fick mig att inse att den är för fin för att ligga oanvänd. Kläder och accessoarer är ju till för att användas!!


Kommentarer
Amanda säger:

Säg till om du vill sälja, eller byta mot en keepall 55, hihi! ;-)
Kram!

2014-06-09 | 23:47:03
Bloggadress: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback