Måndag

Pust! Denna dagen har gått i ett. 
•Jag har jobbat hela dagen.
•Gått på Mattelektion.
• Gått ur facket/A-kassa.
 • Fixat ny hemförsäkring. 
• Pluggat Matte.
•Planerat och fixat inför en kommande resa.
•Bokat en dagsutflykt med en vän.
•Strukturerat och fixat inför loppisen.

Jag sätter mig ner för första gången på hela dagen och pustar ut. Jag fick reda på att jag har ca. 30dagar på mig att avsluta matten och min puls gick upp med 200%. 4 kapitel på 30dagar! Jag säger hejdå till det sociala livet för en månad men samtidigt - Om en månad är jag fri från detta. Det är värt det! Nu måste jag dyka ner i boken igen. Önska mig lycka till.
Lite av alla loppisgrejer jag ska sälja på vår årliga loppis 1Maj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback