How i met your mother - sista någonsin

Jag har precis sett de två sista avsnitten av vår favoritserie någonsin. De som inte vill veta mer om avsnitten borde sluta läsa nu. Alltså hur mycket grät jag? Jag såg på Facebook att folk var sjukt besvikna och jag var rädd för att det skulle vara något löjligt/negativt slut. Visst det var nog de två sorligaste avsnitten men samtidigt - Ted fick sin familj och sina lyckliga år men slutade ändå med Robin och alla var lyckliga för det. Väldigt sorligt att mamman dog men för historien var det nog nödvändigt

Jag gillade hur barnen sa "Men pappa denna historien handlar ju knappt om mamma, den handlar om hur kär du är i Robin" och det är det ju verkligen. Nu på slutet blir det lätt att allt bara är lyckligt lyckligt men tyckte det var väldigt realistiska och fina avsnitt. Tyckte helt enkelt att de avslutade allt väldigt bra och gänget är samlat igen tillslut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback