Mammas 50års dag!

Idag är det mammas 50års dag! Vi har firat den genom att hyra bil och köra i 3h  på småvägar i bergen rakt över Kreta till öns vackraste strand. Vi har haft en super mysig dag och vi åt nyfångad fisk i en mysig hamn innan vi körde hem. Det blev en riktigt storm innan vi hade ätit upp och vi fick springa till bilen för att inte bli genom blöta. Som tur är hittade vi en större och säkrare väg hem för att köra i bergen i storm är riskfyllt nog. Allt som allt har vi haft en riktigt mysig upptäcksdag, imorgon ska vi fokusera på shopping och sista dagen blir vid poolen, helt perfekt fördelat tycker jag. 
Har köpt min första ryggsäck någonsin och jag älskar den! & min fina Joachim.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback