Lite för personligt del 2

Anledningen till att jag inte har varit mig själv på senaste heller är att jag fått två stora nyheter. Två fantastiska små nyheter, två bebisar, jag ska få en kusin, min farbror och hans sambo är våra grannar och jag har växt upp med honom mer som en storebror än en farbror då han är ett sladd-barn delux och jag ska bli "moster" på Joachims sida. Jag är så överlycklig över båda dessa fina mirakler MEN att få reda på detta mitt i vår utredning har gjort mig mer förvirrad och ledsen,arg & lycklig ja jag har nog gått igenom alla känslor. Men nu tänkte jag lämna det negativa med detta ämnet för jag är så lycklig över alla bebisar i vår närhet.

Påtal om bebisar, en bebis som blivit stor är finaste Izabella och hon var ute och gick med Ellis i helgen och jag dog söthets döden.
Haha dem är så små båda två och de tar så fint hand om varandra på promenaden, väntar in varandra och trallar på med snabba steg.


Kommentarer
Amanda säger:

Någon gång kommer ni också få den otroliga lyckan att bli föräldrar! Jag hejar på er!!
Kram fina du!

2013-09-28 | 20:47:52
Bloggadress: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback