Tisdag

Igår var jag på introduktionen av min kurs. Jag blev riktigt taggad på att plugga och längtar till nästa höst när det sätter igång på riktigt. Jag har bestämt mig för vad jag vill plugga till men håller det privat innan jag vet om jag kommer in. Iallafall efter introduktionen gick jag till Espresso House och beställde en varm choklad. När jag stod där och väntade tittade jag ut på Malmö. Oturligt nog var det dåligt väder och onormalt lite folk på gatorna. På detta café har jag suttit efter skolan och snackat skit, pluggat och väntat på nästa lektion. Jag har även jobbat där. Men var är alla arbetskamrater nu? Vart är alla klasskamrater? Jo mina finanklasskamrater bor i Australien, England och New York. Wow vad det kom som ett slag i ansiktet. Ingen av mina klasskamrater finns kvar här. 
 

Jag har inte behovet av att flytta till ett annat land och jag vet att jag har mycket fantastiskt framför mig men i just den stunden kände jag mig bara... kvarlämnad. 
 
Höstdepp deluxe på mig just nu tyvärr.
 
 
 
 

Kommentarer
Felle säger:

Älskar Dig ! /din syster i Norge <3

Svar: Och jag älskar och saknar dig! ❤️️
AnnaJohanna Hansson

2013-10-23 | 01:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback