Onsdag

Det är mycket på gång nu. Inte bara i mitt liv utan i alls som jag bryr mig om. Mycket på mammas och pappas jobb, jag ska ta beslut om min karriärs framtiden, Joachim har fått nytt jobb, hälften av vår kompisgrupp har åkt/åker till Norge osv. Har känslan av att jag har mycket att göra, igår kollade jag till och med i väskan efter läxor. Läxor som man inte haft på två och ett halv år. Nej hjärnan verkar gå på högvarv utan egentligen anledning och det finns väl inte mycket att göra åt det förutom att ta det lugnt och förlita sig på att allt löser sig med tiden. Idag har jag kort dag och sedan ska jag baka kanelbullar med Felicia (de skulle åkt till Norge idag med kör tidigt imorgonbitti istället) träna och sen träffa pappa.

Vi får vara bakgrunds bilder så vi inte blir bortglömda, haha.


Kommentarer
Amanda säger:

Kanelbullar har jag varit sugen på i några veckor nu, dags att ta tag i bakandet, hihi!:-)
Kram!!

2013-10-10 | 11:45:51
Bloggadress: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback