Funderingar i natten

Oj vart ska jag börja. Jag har haft alldeles för många liknande nätter där jag läser om olika utbildningar/diskussionsforum och slutar mer förvirrad än jag började. Men jag har några punkter som jag har kommit fram till.
  • Jag vill jobba måndag-fredag
  • arbetskamrater är viktigt
  • vill kunna utvecklas
  • jag vill prestera bra och få cred för det
 
Jag vill INTE sluta upp på ett jobb där jag är bitter och avskyr varje dag.
Och när jag är mitt inne i allt bekymmer om arbete börjar jag kolla på betyg och ifrågasätter om jag någonsin kommer att kunna plugga. Jag har inte dåliga betyg, VG-MVG i allt och jag fick helt okej på högskoleprovet men alla andra verkar ha skyhöga betyg och det verkar som att 19 i snitt är ett måste för att komma in på någon vettig utbildning. Blir galen på alla tankar. Kan någon bara hjälpa mig in på rätt väg? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback