Torsdag

Hej efterlängtade torsdag. Idag har jag haft fullt upp och dagen fortsätter i samma anda. Förmiddagen gick åt att ringa till olika skolor för att få information om olika utbildningar och stämma av lite med det jag pratade med SYOn om igår. Efter jobb ska jag förbi en butiksöppning med Felicia och förhoppningsvis hinna med lite shopping, hihi. Efter detta ska jag sätta mig i bilen till Höllviken för att se hungerspelen - catching fire åh vad det ska bli spännande. Jag ska se den med min kollega och hennes vänner, vi har alla läst boken och det blir extra roligt när alla är lika nördiga haha.


Mina nya träningsbyxor som gör mig super motiverad, haha. Min kusin har lovat att sätta ihop ett träningsschema till mig och det ska jag verkligen följa, hon har en bra kondition och en stark sund kropp och det är mitt mål också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback