The secret

Som jag berättat innan håller jag på att läsa the secret. Jag läser även Blondinbellas blogg som jag börjar inspireras av mer och mer. Hon lever mycket efter the secrets principer. Men jag brottas väldigt mycket med mina egna tankar just nu. Jag var inte så lättpåverkad som jag trodde: Börja tänk endast positiva tankar, visualisera det du vill uppnå. Man ska leva det liv man drömmer om redan nu, tro på det så mycket att det blir ens verklighet men jag känner mig mest knäpp i huvudet. Som att jag tvingar mig själv att bli schizofren. Och jag vill verkligen bli av med den bittra/elaka/dömande sidan av mig själv. Jag började göra en visionsbild igår med drömmar och framtidsplaner, bilder och texter som representerar mål i mitt liv. Jag tänkte hänga den vid sängen för att varje kväll påminna mig om vad jag ska uppnå. Tacksamhet handlar boken också mycket om, vara tacksam för det man har för att dra till sig ännu mer att vara tacksam över. Jag tänkte köpa en biljett till Blondinbellas föreläsning i vår, jag vill bara suga i mig all inspiration och peppning som jag bara kan.




Kommentarer
Amanda säger:

Jag blir inspirerad bara av att läsa ditt inlägg! Du verkar verkligen vara en underbar person, både på insida och utsida!
Kram vännen!

2013-11-13 | 21:09:03
Bloggadress: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback