Sovrumsdrömmar

Förvaring kan man enligt min menning aldrig få förmycket utav. IKEA har en väldigt fin lösning så att man utnyttjar utrymmet runt och under sängen på bästa sätt. Nu när jag satt och skrev kom jag faktiskt på hur vi kan möblera om här hemma för att få det luftigare i sovrummet för att få in sängmöblemanget. Oj vad jag blev sugen på att möblera om nu. Men jag har ett litet dilemma. Jag har alltid drömt om att ha en mjuk sänggavel, som den nedre bilden från ILVA. Tyvärr tror jag inte sängstommen från IKEA går så bra ihop med det romantiska och mjuka ifrån ILVA, men nu tappade detta inlägget egentligen helt menning då jag blev så sugen på min idée med IKEA möblemanget. Ska fotografera och dokumentera före och efter bilder! Men när vi flyttar till hus, då ska vi ha en vacker, nätt och mjuk sänggavel till vår säng. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback