Måndag

Igår förmiddag åkte jag och Sofie till slättarpsgård och fridhemsgård, det är verkligen en riktigt mysig helgutflykt. 
När vi kom hem tog jag och Joachim ner alla julgrejer och pyntade överallt. Vi började plocka undan, städa och hänga in alla tvättade kläder i garderoben. Efter det åkte vi och pantade flaskor och storhandlade, wow vad härligt det kändes att bocka av så många punkter. Tanken var att sätta sig och se en julfilm som belöning men efter solsidan var vi så trötta att det var godnatt direkt. Ikväll jobbar jag på arenan så ikväll blir det inte heller någon film men imorgon, ja då ska det julmysas som aldrig förr.



Bilder från mysiga slättarps gård som Sofie tog mig till för första gången igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback