En riktigt lyxig vecka

Denna veckan jobbar jag två långa dagar, två korta och sedan är jag ledig i 4 dagar. Vi skulle egentligen till Norge men då våra favoriter kom hem tidigare blev det inget av, men semestern fick stå kvar. Jag fick förfrågan om att jobba helkväll både fredag och lördag på arenan och även om jag såg framemot helt lediga dagar kunde jag inte låta bli att tacka ja. Två arbetsdagar extra betalt sitter inte fel, det resulterar i ännu mer shopping i London och då är det mer än värt det. På måndag tog även mamma ledigt och då ska vi till Ullared, woho! Ja denna veckan är ren lyx och jag ska njuta till fullo.
Joachim fick för sig att det var jätte roligt att fota mig konstant i en minut när vi satt på rådhuskällaren i lördags. Insåg hur dålig min kamera är men vad gör det, jag fick precis ett sms om att min nya IPhone 5S har kommit, woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback