Lördag

Sista Eurovision dagen! När man jobbat så mycket som jag gjort denna veckan börjar man tänka på vad som är viktigt. Och vad man vill prioritera. Igår blev jag erbjuden 1år till på förskolan vilket jag gladeligen tackade ja till. Det är ett underbart arbete. Men frågan är om jag ska behålla mina extrajobb? Jag känner att jag inte hinner prioritera mina vänner och min familj, träna? Nej det var flera veckor sedan men ändå dras en summa från kontot till gymet varje månad. Jag vill njuta av livet, ha en ledig helg, fika, fixa på vår uteplats, festa, träna och träffa mina nära och kära.
Nog dags att tänka hur mycket pengar jag egentligen får ut och om det är värt att inte känna att man inte har ett eget liv. (Kan berätta redan nu att pengamässigt är det INTE värt det) det handlar nog mest om personliga relationer som får mig att tveka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback