Tråkigt besked

Fick ett ganska tråkigt besked hos läkaren idag, tyvärr har jag ärvt min mammas och mosters äggstockar och det är nästan omöjligt för mig att någonsin bli gravid naturlig väg, jag har alltid tidigare sagt att jag inte velat veta om något var fel men nu när jag vet så kan jag bearbeta det i min egen takt innan det är dags att ens försöka. Jag vet att jag bara är 20år gammal och trots att vi inte velat ha barn NU så kändes det ändå inte så långt bort. Men men nu vet vi iallafall och kan göra något åt det när det väl är dags. 
 
Nu till något roligt, vi var och köpte kök idag på Ikea och det var megalånga väntetid så de gav oss kuponger på varsin måltid så vi avnjöt en gratis middag, utan disk efteråt. Diskmaskin är VÄLDIGT inplanerad i vårt nya kök, haha.
 
Jag är så himla tacksam över min andra halva. Jag får dela både tårar och skratt med min bästavän och pojkvän och jag kunde inte be om någon bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback