Fredag

Godmorgon Fredag
Halva arbetsdagen har gott, solen lyser och värmer, jag har lunchrast och mumsar i mig kladdkaksmuffins. Har det helt enkelt ganska bra.
Tycker att de senaste veckorna bara sprungit förbi, väldigt skönt när vädret varit trist och vi har varit för lite personal på jobb. I helgen tänkte vi riva ut mattor i vår nya lägenhet och provmåla tapeten i sovrummet, då det är struktur i den tänkte vi att det kunde vara fräckt att måla den vit, istället för rosa som den är nu. Vi spånade massa idéer till hallen igår och tänk att vi snart flyttar in där :D hoppas allt går smidigt.

Påtal om något helt annat. När vi var på Emporia igår såg vi kubus ljusstaken som jag verkligen gillar, tycker dock att den är alldeles för dyr, men jag är tacksam för att man har kontakter och snart står den i vårt hem utan kostnad! Wiho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback