Student!

Idag tar sundsgymnasiet studenten och jag kan inte fatta att det var 2år sedan jag själv tog studenten. 2år!! Kvällen jag tog studenten bestämde vi att jag och min pojkvän (officiellt sedan 2veckor tillbaka den dagen) skulle bli sambos. Det gick fort fram men jag ångrar aldrig att det blev så. Efter alla omständigheter och händelser sedan dess är jag så glad att alltid få ha min bästa vän att gråta eller skratta och somna bredvid varje kväll. Längtar tills vi flyttar in i vårt första hus, vi får vårt första barn, gifter oss och alla steg där emellan.
Oj vad jag kom in på något helt annat än vad jag skulle skriva från början. Jag ska iallafall servera på min kollegas söners student idag och det var det jag skulle säga med detta inlägg, haha.

Försökte få till fest/servitris looken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback