Kreta

I höst fyller min älskade mamma 50år. Hon valde mellan en stor fest eller att bjuda med oss på en solsemester. Inte mig emot blev det alternativ två. Det blev ganska självklart en resa till Grekland då det är något av de ställena vi inte besökt. Både jag och mamma har velat åka dit tillsammans i flera år men pappa var ute efter mer äventyr, vilket självklart har varit helt fantastiskt det också men nu när de gått skilda vägar är det något helt annat. I förra veckan bokade hon en vecka på Kreta och jag längtar verkligen. Jag vet faktiskt inte så mycket om just den ön men det får jag ta och läsa på lite om tills vi åker. I det regniga vädret idag har jag längtat extra mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback