The Hunger Games

När filmen The Hunger Games kom ut på dvd såg vi den och jag var väl inte direkt imponerad, snarar tvärtom. Jag var ganska irriterad på att jag inte förstod vad det var folk tyckte så bra om med historien. När min kollega för ett tag sedan berättade att hon läste boken var jag fortfarande inte särskilt intresserad men innan semestern kom hon och gav mig den. Hon önskade mig en trevlig semester och sa att jag ste läsa boken (boken innehåller alla tre volymer). Och ojojoj vad fast jag är, varje ledig stund går till boken. Nu har jag bara läst några hundra sidor men wow vad den fångar en, vill läsa ut boken och sen längtar jag till att få se filmen igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback