Kofta

Jag har länge varit intresserad av att köpa en Busnel kofta, klassisk och förhoppningsvis väldigt användbar. Det är en dyrare investering som jag inte har vågat mig på i och med att jag är tveksam. Men idag gick jag in på Blondinbellas blogg och hon länkade till några av hennes äldre inlägg. 2009 skrev hon om sin kommande klädkollektion och visade upp en kofta där hon hade använt Busnel som inspiration. Jag vet att klädmärket inte är aktivt ännu men jag googla det ändå. Fullträff för mig då jag hittade en marinblå på rea för 250:-, lite synd att den beige inte fanns kvar men jag är väldigt nöjd, nu hoppas jag den kommer snart och att den passar bra.

Bild lånad av Blondinbella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback