Falsterbo

Idag och tio dagar framåt finner ni mig på Falsterbo Horse show. Vi gjorde en ordentlig utgång igår så idag var mina arbetsprestationer sisådär men det ska bli riktigt roligt med denna jobbvecka.

Igår började kvällen på vespa med mina underbara arbetskollegor och riktigt god mat. Men ingen ville gå hem när vi ätit upp så vi satte oss på möllan och hade det riktigt trevligt. Det var så härligt att skratta tills det gjorde ont i magen gång på gång. När jag egentligen skulle gått och lagt mig åkte jag vidare och träffade mina vänner på Strandbaden. Ingenting jag skulle gjort ogjort på grund av ännu mer skratt och dans men imorse ångrade jag mig en del. Trots att jag låg och drog mig och min bästa vän som fortfarande var full hade försvunnit sig så kom vi i tid.
Nu ska jag hem och njuta av eftermiddagssolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback