A little party never killed nobody

Ikväll ska jag äntligen ha min 21års fest i 90tals tema. Jag ser verkligen fram emot att se vad folk kommer i för utstyrslar. Tyvärr är det en väldig massa människor som kommer med dåliga ursäkter eller bara "får se hur jag gör" till festen ikväll, trots att jag skickade ut inbjudan för flera flera veckor sedan. Men så är det alltid på stora fester men jag blir alltid lika besviken och ledsen. Nej nu var den deppiga stunden över och jag har faktiskt 60 fantastiska vänner som kommer och vi ska ha en lång, galen och rolig kväll tillsammans. Nu ska jag avverka en dag på jobb sen börjar förberedelserna.
En bild på mig och min favorit 1998 ungefär och nu 2013!


Kommentarer
Alison säger:

Tror nog du kommer ha kul utan dem!
Men förstår inte hur man inte vill till dina fester, från bilder så ser det alltid ut att ha varit roligt och du har roliga teman!

2013-07-19 | 10:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback