Uppdatering hunden

Ägaren ringde mig under min massage men då var vovven i tryggt förvar hos polisen så jag kunde inte hjälpa till mer där. Jag hoppas att de visar hunden mer kärlek än jag uppfattade på telefon, inte ens ett tack och man har kört runt/ringt och fixat exakt hela dagen. Men jaja gjorde det för hundens och inte människans skull ändå, riktigt fin hund som fick mig sugen på en ny bebis/pojkvän till Ellis.


Igår var jag barnvakt till Izabella, eller ja Ellis lekte mer med henne, kul att de kommer så bra överens. Ellis har överseende med att Izabella kan ta lite hårt och Ellis har överseende med att Izabella ibland enbart kastar bollen precis framför fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback