Tisdagkväll

God kväll. Just nu ligger jag på gränsen till matkoma. Vi åt pulled pork idag och har ni inte provat det så gör det! ICA säljer pulled pork som bara ska in i ugnen en halvtimme och det blev så gott! Tacobröd, pulled pork och vitlökssås väldigt snabblagat och oförskämt gott. Jag älskar känslan efter stängningen på tisdagar, onsdagar slutar jag tidigt och sedan är halva veckan förbi! Tre dagar kvar innan julledigheten börjar, det ska bli så mysigt! Imorgon ska jag köpa de två sista julklapparna. Jag är faktiskt extremt nöjd med många julklappar i år, tror jag har prickat in vad som önskas av mina nära och kära. Jag har köpt en pepparkaksdeg och en ny glasyr som jag tänkte fixa med till helgen, hoppas på att förbättra mina dekorations kunskaper.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback