Första advent

Vilken mysig första advent jag haft. Mamma kom in som på min födelsedag med present och blommor i julversion. Per Moberg firar jul och en mistel! Sedan började vi dagen med frukost inne hos mamma och lek med Izabella. Efter all mat bestämde vi oss för att gå en långrunda i Hököpinge och Vellinge. Innan vi gick hem igen handlade vi med oss ingredienser till lussebullar. Förutom att det var lite blåsigt så var det väldigt skönt att röra på sig ordentligt i den friska luften. 

Väl hemma kom Felicia och vi bakade lussebullar och lagade middag vartannat. Nu tittar vi på Grinchen och äter för mycket gottiheter.
Något jag lärt mig om mig själv idag är att jag är extremt dålig på att spritsa dekorationer -exempel på pepparkakshus. Vi ska sätta ihop det i veckan men tänkte dekorera det idag. Där var det Joachim som var proffset så halva sidan är riktigt fin och den andra(min)...får stå in mot väggen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback