Godmorgon!

Vilken kväll och natt Hököpinge har haft! Igår åkte vi förbi Willys för att köpa det sista till kräftskivan ikväll och när vi kör där ifrån springer två maskerade män med pistoler in och rånar Willys. Alla fick lägga sig på marken och det var helt crazy, som tur är tog poliserna dem!

En bit från oss låg en drös med höbalar som något tände fyr på så Joachim fick ringa brandkåren.

Sen vaknar mamma för att gå på toaletten och ser någon som lyser med ficklampa utanför. Då var det polisen som genomsöker vårt område och där var 7 poliser med hundar, vad det handlar vill jag inte berätta i respekt mot en av våra grannar...

Ingen av händelsens är kopplade till varande men vad är det som händer? Jag sov gott som en bebis med öppet fönster, haha.

Känns lite malplacerat att skriva om något materiellt nu men jag fick hem min fina blus från Odd Molly igår som jag är förälskad i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback