Godmorgon Måndag

Vilket höstväder man vaknade till imorse, förmiddagen har i och för sig bjudit på värme men man känner att hösten är på ingång. Jag är väldigt glad över att vi åker till Kreta snart, då jag älskar att packa ska jag redan ta ner väskorna idag och drömma mig bort till värmen. Ikväll är det träning som gäller och jag går in i v.2 som träningsduktig. Nu hoppas jag att det håller i sig, varje måndag och onsdag ska jag träna ett pass! Allt utöver är plus men vill inte börja med överdrivet många pass, två känns väldigt bra.

Jag köpte nya badbyxor till Joachim i förra veckan, när jag kom in i butiken hade den precis blivit rånad, så tacksam för att jag inte var där några minuter tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback