Söndag

Mallorca har inte haft sitt bästa väder de senaste dagarna. Lite tråkigt då ön inte riktigt vaknat än så utbudet på aktiviteter är ganska begränsat. Igår cyklade vi runt och hade riktigt trevligt, idag ville vi verkligen sola så vi blev lite ledsna när vi tittade ut, vi befinner oss i hotellbaren och läser böcker istället. Det har börjat bli storm så att vara ute är inget alternativ. Jag är inne på slutet av femtio nyanser av frihet och det börjar bli riktigt drygt, samma saker om och om igen. Nej nu ska jag inte låta negativ, det är mysigt att vara på ett nytt ställe och bara bli omhändertagen, man kan inte alltid ha tur med vädret.
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Usch vilken otur! Jag kommer ihåg att sist jag och Martin var i Spanien (Palma) så var det också regn och molnigt hela veckan. SÅ tråkigt! Hoppas att solen tittar fram något innan ni ska åka hem! Kram!

Svar: Åh ja visst är det tråkigt! Som tur är verkar våren hittat till Sverige nu så man får lite sol på sig :)
AnnaJohanna Hansson

2013-04-21 | 19:43:46
Bloggadress: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback